czwartek, 15 czerwca 2017

Tabliczka białe serce - Decoupage

W przeszłości robiąc zakupy w sklepie internetowym CreativeHobby 
(posiadają jeszcze konto na allegro), 
w gratisie otrzymałam tabliczkę w kształcie serca, bardzo mnie ucieszył taki prezent ponieważ przypuszczałam rozpocząć w przyszłości ozdabiać przedmioty metodą decoupage. Wymiary tabliczki to 28 x 19 cm, z góry wiedziałam że będzie to odpowiednie miejsce na zdjęcie mojej córci.
Próbowałam z transferem, w efekcie końcowym nie wyszło tak jak powinno,
przy namaczaniu i rolowaniu zdjęcie po prostu odeszło. Starałam się zrobić to za pomocą metody na farbę. Ale nic straconego udało mi się uzyskać samo zdjęcie odbite na foli, odwróciłam je i przykleiłam na klej wikol podobnie jak przykleja się serwetkę. 
Dodałam kilka kwiatków z serwetki
  U góry zostawiłam miejsce na imię. Pisałam je własnoręcznie pędzlem nie wyszło najgorzej ale też nie najlepiej, mnie się podoba a to najważniejsze :)
Ostatecznie jeśli nabiorę wprawy i doświadczenia mogę poprawić tą drobnostkę, i to mi się najbardziej podoba w decoupage zawsze można coś zmienić bądź poprawić lub całkowicie zmienić wygląd przedmiotu.
W planach mam zakupić jeszcze jeden i wykonać go z zdjęciem drugiej córki.
Pozdrawiam Natalia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz