środa, 17 sierpnia 2016

Mini Albumik "Byliśmy tutaj - Tu jesteśmy" / The ScrapCake - Summer City

Albumik wykonałam spontanicznie na prośbę mojego męża ! Musiałam zrobić go w dość krótkim czasie (w jedną noc) więc nie jest to duży projekt, był to upominek dla pary zakochanych :)

Wymiary albumiku 10,5 x 8,5 x 5,3 cm (miej więcej wymiarów albumiku z rolek po papierze toaletowym). Ozdobiony kolekcją The ScrapCake - Summer City, z której korzystałam ponownie i naprawdę jak dla mnie jest to świetna kolekcja, która idealnie z sobą wpół gra ! :p 
Postanowiłam zbytnio nie przyozdabiać stron albumiku, ponieważ jest to dość mały projekt, a papier jest dość bogaty kolorystycznie wydaje mi się że jeśli w albumiku pojawią się zdjęcia dopełnią wszystko :)

 Do przyozdobienia okładki użyłam gotowych elementów z kolekcji The ScrapCake - Summer City (napisów "we were here" - byliśmy tutaj, "here we are" - tu jesteśmy, tekturki) oraz wycinanek jakie dostałam w prezencie od Anny i kilkoma pół perełkami. Albumik zamykany jest czarną tasiemką w białe kropki wiązana na kokardkę.   
 Jako ozdoby na tej stronie użyłam słonika wykonanego metodą origami, dostałam go w ostatniej wymiance ScrapTubowej od Pani Małgorzaty. 
Albumik zapakowałam w własno-ręcznie wykonaną torebeczkę,nie miałam nic pod ręką, a projekt musiał być już na rano gotowy do wręczenia ! 
Zapraszam do obejrzenia filmiku na moim kanale YouTube ! :)
Pozdrawiam Natalia S. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz