czwartek, 18 sierpnia 2016

Albumik kieszonkowy w pudełeczku II (wymianka ScrapTube)

Kolejny raz wzięłam udział w udział w łańcuszkowej wymianie w jednej z grup na portalu społecznościowym Facebook. Drogą losowania została każdemu przypisana osoba, dla której trzeb było zrobić album kieszonkowy z jednego arkusza papieru 30 x 30 cm. Filmik jak zrobić taki album znajdziecie pod tym linkiem (kliknij tu).

Projekt wykonany jest z arkusza papieru 30x30 cm - The ScrapCake - Jasna Strona Życia, a okładka ze ścinek z Magicznej Kartki jakie zostały mi po innym projekcie. Okładkę podobnie jak poprzedni projekt ozdobiłam kilkoma kwiatkami i siateczką z bukietu kwiatów. Grzbiet z ozdobnego papieru dekoracyjnego dostępny w PaperConcept (kliknij tu). Mini albumik kieszonkowy umieszczony również w pudełeczku. Spód pudełka z ostatniej sztywnej strony z bloku, zamknięcie z kreatywnego bloczka z Biedronki, kokarda od Paulinki z poprzedniej wymiany :) 
Aby się dowiedzieć jak zrobić takie pudełko (kliknij tu). 

Do paczuszki jaką wysłałam przyszłej właścicielce dorzuciłam umówioną liczbę dodatków, między innymi była to jakiś czas temu własnoręcznie wykonana zakładka do książki :)
Zapraszam do obejrzenia filmiku na moim kanale YouTube ! :)
Pozdrawiam Natalia S. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz