niedziela, 6 grudnia 2015

Pierwsza kartka !! :)

Moja przyjaciółka niedawno obchodziła swoje dwudzieste urodziny, postanowiłam sprawić jej przyjemność i zrobić własnoręcznie kartkę urodzinową. Bardzo podobają się jej moje projekty to też bardzo się ucieszyła oczywiście nie był to jedyny prezent :) 

Jest to moja pierwsza kartka jaką robiłam poza laurkami z dzieciństwa na dzień mamy, taty czy też babci lub dziadka. Bardzo mi się przyjemnie pracowało nad kartką i na pewno nie będzie to moja ostatnia kartka, kiedy nadarzy się okazja stworzę następne. Życzenia wypisane własnoręcznie ponieważ z moją drukarką nie jest najlepiej muszę zakupić tusz !

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:


Pozdrawiam Natalia S.

2 komentarze:

  1. Śliczna! Ja swoją scrapową przygodę zaczęłam właśnie od kartek i uwielbiam je robić :)

    OdpowiedzUsuń