niedziela, 6 grudnia 2015

Mini album prezent dla przyjaciółki

Nawiązując do poprzedniego posta stworzyłam album dla mojej przyjaciółki. Zszokowała się kiedy go otrzymała, tym bardziej że dodałam do albumiku zdjęcie z naszej dawnej majowej wyprawy. Nie spodziewała się że mam jeszcze te zdjęcia. Zaakcentowałam całą stronę opisem, który nam się kojarzy z tą sytuacją oraz w tagu umieściłam krótki komentarz z szczegółowym opisem wydarzeń. Wydaje mi się że lepszego prezenty nie mogłam jej sprawić, ponieważ w każdym albumie jest cząstka mojego serca, które wkładam w jego wykonanie. Podsumowując była bardzo dumna i ucieszona cały wieczór :D 





Pozdrawiam Natalia S.

2 komentarze:

  1. Jak zawsze album prześliczny! Będzie filmik?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ! :) Może album zjawi się jeszcze w moich rękach i nagram filmik. (może będę go uzupełniać zdjęciami na prośbę) Aby cię pocieszyć jak na razie mogę poinformować że stworzyłam bardzo podobny albumik jak skończę dodawać drobne dodatki to jak najszybciej nagram film. :)

    OdpowiedzUsuń