niedziela, 11 października 2015

Mega album foto pamiętnik hobby męża wędkarstwo

Przedstawiam album który stworzyłam na zamówienie mojego męża. Wykonywałam go bardzo długo, był to mój czwarty album nie przewidziałam tego że mąż zażyczy sobie tak duży album o wymiarach 25,5x20,5 cm. Zabrakło mi po prostu papieru na skończenie albumu, potem nie zamawiałam nic z magicznej kartki i tak leżał i leżał aż w końcu postanowiłam go skończy. Gdy go już skończyłam i oddałam mężowi powiedział mi że niepotrzebnie się spieszyłam bo on go będzie przez lata uzupełniał. Ale jest i jest skończony wiec się mogę pochwalić. Jest wykonany z kilku kolekcji papierów z magicznej kartki ponieważ nie istnieje taka kolekcja która spodobała by się w całości mojemu mężowi wiec powstał z kilku rożnych kolekcji ale wszystkie z magicznej kartki. Mojemu mężowi się bardzo podoba i jest bardzo dumny ze posiada taki album. Nie jest jakoś przyozdobiony ponieważ jest to album przedstawiający hobby męża gdzie będzie zamieszczał swoje zdjęcia z wypraw oraz komentarze opisujące zdarzenia i pamiątki z danych momentów: "Na przykład ostatnio pojechaliśmy na ryby, a wylądowaliśmy na grzybach i taka sytuacje opiszemy w albumie żeby było co wspominać. Na niektórych stronach musiałam położyć zdjęcie męża ponieważ aparat nie chciał złapać mi ostrości. Miłego oglądania. 


Zapraszam do obejrzenia filmiku na moim kanale YouTube ! :)

Pozdrawiam Natalia S.

2 komentarze:

  1. No świetnie, mój teraz zobaczy i też będzie taki chciał :P Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kasiu przepraszam za opublikowanie :) hehe Bynajmniej z góry wiesz że nie będziesz musiała się spieszyć. :)

      Usuń