czwartek, 2 lutego 2017

Mini album The ScrapCake - Summer City

Po dość długiej nieobecności spowodowanej powiększeniem się mojej rodziny 
o 3 kilogramowego człowieczka, udało mi się zagospodarować  trochę czasu dla siebie. 


W między czasie weszliśmy w kolejny rok oraz spędziliśmy święta w rodzinnej atmosferze, a ja mam zaległości w publikowaniu moich tamtorocznych prac. Postaram się szybko nadrobić braki i podzielić się z wami moimi postępami. Nie będę ukrywać że będę miej aktywna jak byłam dotychczas, ale mimo to będę się starała systematycznie prowadzić bloga, kanał na YT oraz FP. 


Oto albumik wykonany jeszcze w czasie wakacji. Zawsze brakowało mi czasu żeby zrobić kilka fotek, właśnie zabieram się za uzupełnianie go więc poświęciłam kilka minutek i na szybko zrobiłam fotki, za nim znajdą się w nim zdjęcia. Jeśli go już zapełnię zdjęciami i dopieszczę to nagram film jak to wygląda ostatecznie. 


Albumik wymiarów 12,5 x 16 cm, ozdobiony ze ścinek kolekcji The ScrapCake - Summer City.

 
Zapraszam do obejrzenia filmiku na moim kanale YouTube ! :)
Pozdrawiam Natalia S. :)

2 komentarze: