środa, 18 maja 2016

Mini album - Zamykany na sznurek jutowy


Kilka dni temu na FP pochwaliłam się kolejnym rozpoczętym projektem. I o to przedstawiam wam efekt finalny zgodnie z obietnicą :) 

Albumik wymiarów ok. 11 x 15,5 x 4 cm. Ozdobiłam go papierami, które otrzymałam w ostatnim Happy mailu od Pani Marioli, która zaczyna dopiero pokazywać swoje dzieła, możecie obserwować jej postępy na kanale YouTube (kliknij tu). Okładka przyozdobiona gotowymi elementami, które otrzymałam od Pani Beatki, jej prace również możecie obejrzeć na kanale YouTube (kliknij tu). Serdecznie was zachęcam do podglądnięcia tych niedawno powstałych kanałów bo warto !! 

 
Kwiatki do przyozdobienia tej strony wykonałam sama.

 Na początku wstępnych postanowień strona miała być zamykana na magnes, ostateczną decyzją postanowiłam przy okazji ozdobić ją paseczkiem i wykorzystać ten walor jako zamknięcie.
 Do wykonania oby dwóch stron znalazła inspirację u Pani Jadwigi 
Często u mnie spotykane koperty w których się zakochałam !!
Strona jako koperta też wspaniałe moim zdaniem rozwiązanie, zawsze możemy włożyć większą ilość zdjęć i nie zawsze posiadamy takie zdjęcia, które zależy nam aby uwidocznić.
 W tym miejscu też miałam wykorzystać magnes w ostateczności postanowiłam użyć klamerki z motylkiem (przy okazji ozdabia stronę).

 Zapraszam do obejrzenia filmiku na moim kanale YouTube ! :)
(kliknij tu)

Pozdrawiam Natalia S. :)

3 komentarze:

  1. Witam Natalio piekny jest album, mam pytanie czy moge pomysł z zamknieciami jak pasek czy ten drugi ta otwierana strona wykorzystac swoim projekcie, będe robiła album dla mamy rocznej dziewczynki w podziekowaniu dla niej, a okazana mi pomoc ? bedę wdzięczna za odpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę żadnego problemu, jeśli pomysł Ci się podoba i widzisz go w swojej pracy korzystaj do woli zapewniam cię że nie jestem pierwszą osobą która to wymyśliła :)

      Usuń
  2. Natalko bardzo dziekuje jak zrobie to wrzuce mój projekt na moja strone na fejsie strona nazywa sie gosiowe craftki to możesz zobaczyc ale teraz jestem chora więc nic nie robie bo poprostu nie mam sily. dzieki za odpis

    OdpowiedzUsuń