środa, 20 stycznia 2016

Album Świątczny

Trochę późno ale mówią "lepiej późno niż wcale" zawitałam do was z albumem świątecznym. 

Albumik wymiarów 17 x 17 cm. Do wykonania albumiku skorzystałam miej więcej z :
  • Zestaw papierów 15x15 Echo Park - The Story of Christmas
  • Czerwona poinsettia 
  • Biała poinsettia 
  • Papier 30x30 - Aż nastanie świt 03 - Galeria Papieru
  • Rozmaite tekturki dostępne w sklepie sklepik na strychu
  • Paski zielony i czerwony - HoHoHolmes - UHK Gallery 

A oto efekt mojej pracy :
Zapraszam do obejrzenia filmiku na moim kanale YouTube ! :)
Pozdrawiam Natalia S.

4 komentarze:

  1. Przepiękny album. Bardzo mi miło, że karteczka ode mnie znalazła w nim miejsce. Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będę ją podziwiała za każdym razem, kiedy zajrzę do albumu :D

      Usuń